Friday, June 20, 2008

Mee Kuning Cik Siti

Produk Mee Kuning yang dikeluarkan Cik Siti Sdn Bhd adalah bebas daripada e-coli. Ini berdasarkan kepada kajian makanan yang dilakukan oleh Permulab dengan mengambil sampel daripada kilang mee Cik Siti. Kajian ini penting bagi menjamin mee yang dikeluaran cik siti menepati piawaian makanan yang ditetapkan. Kami telah mengambil langkah ini kerana kami ingin menjaga kualiti dan pemnawaran produk yang boleh memenuhi permintaan di pasaran. Jika dilihat mee kuning lain yang tahan lam sehingga seminggu walaupun tidak disimpan dalam peti ais sememangnya mee tersebut mempunyai tahap kandung bahan kimia atau bahan pengawet yang tinggi membolehkan mee bertahan lama.

Maka perlulah untuk menjaga kualiti mee kami ini disarankan kepada pengguna menyimpan di tempat yang sejuk dan dingin. Kebiasaan mee yang tidak mempunyai bahan pengawet hanya beberapa hari sahaja. Ia juga bergantung kepada kualiti semasa proses pembuatan mee tersebut. Fakta yang saya perolehi Isu Penggunaan Asid Borik dalam mee kuning daripada website : myhalal

Oleh yang demikian wajarlah bagi pengguna atau pelanggan yang ingin kepada produk yang diyakini bersih, lazat dan halal bagi menjamin kesihatan diri kita semua. Insyallah!!

3 comments:

Anonymous said...

As salam.. saya berminat untuk menjadi pengedar.. saya dari johor bahru, camna cara untuk dapatkan produk mee keluaran Cik Siti & juga harga untuk pengedar? Mohon emailkan kepada saya my_mail2020@yahoo.com.my

Anonymous said...

Semalam saya beli santan sebanyak 9 kg.untuk penyediaan bahan lemang dan rendang daging utk smbutan audufitri...tapi sangat2 mengecewakan...santan yg dibeli cair.terlalu banyak air atau mungkin ada bahan lain yg dicampurkan. Lemang yg siap di bakar rasanya tidak lemak n rendang yg dimasak tidak seperti biasa...saya sekeluarga sangat2 kecewa..harga sekilo santan rm6..lepas ni kalau santan dtmpt lain habis,saya TAKKAN BELI DI KEDAI CIK SITI SG.PLONG..lebih rela biar daging yg dibeli berulat.

Unknown said...

assalamaualaikum dan salam sejahtera tuan/puan kami pengilang dan pembekal minyak masak muri, kami mengunakan minyak masak yang berkualiti premium dan pastinya halal, product keluaran muslims.
dan kami.mengunakan minyak gred cp8 dan super olein.

muri 18kg sesuai untuk kegunaan usahawan iks, restauran, hotel dan katering.

Goreng banyak kali minyak masih cantik, hasil gorengan pun masih memukau dan minyak tidak cepat hitam

guna minyak ape? MURI LAH!!

HARGA RM 83.70 (harga semasa)
minimun oder 10 tong dan ke atas

🏭 lokasi kami di telok panglima garang selangor
🚛 penghantaran disediakan

untuk sebarang pertanyaan boleh terus wasap kami.
call/wasap 0125557769